Subject: FW: Sisearstide defitsiit.
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Aug 2025 10:03:13 +0300

From: Ago Kõrgvee <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 30, 2025 12:05 PM
To: Ebe Sarapuu - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Katrin Kivisild - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eleri Lapp - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Sisearstide defitsiit.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadan ka Teile mõned olulised suunaküsimused millele loodan ka Teilt
omapoolseid vastuseid.

Lugupidamisega

Ago Kõrgvee

Kliinikumi ja tütarhaiglate koostöö juht

53318401

From: Ago Kõrgvee
Sent: Wednesday, July 23, 2025 1:15 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Sisearstide defitsiit.

Austatud tervishoiukorraldusega tegelejad

Olen kliinikumi ja tütarhaiglate koostöö juht. Teatud erialaspetsialistide
puudus Eestis ei ole kellelegi saladus. Üheks suuremaks murekohaks on
sisearstide puudus nii suurtes kui ka väiksemates haiglates, sealhulgas
Tartu Ülikooli Kliinikumis ja selle tütarhaiglates. Üritame lahendada
probleemi, kuidas tagada sisearstide kättesaadavus eelkõige
lõunaregioonis, aga see puudutab tegelikult kogu Eestit, ning pakkuda
hädavajalikku teenust hetkel paraku vananevas ühiskonnas.

Kas teil oleks palun aega ja soovi aidata kaasa probleemi lahendamisele?
Oleme koostanud erialaspetsialistidele, tööandjatele ja ülikoolile
küsimustiku, kuid Sotsiaalministeeriumilt soovime samuti teada, milliseid
meetmeid on Sotsiaalministeeriumil plaanis rakendada, et vähendada
sisearstide defitsiiti? Milline on olnud sisehaiguste residentuuritellimus
viimase 10 aasta jooksul ja kas seda on plaanitud suurendada, millised on
ministeeriumi seisukohad-plaanid?

Lugupidamisega

Ago Kõrgvee

Kliinikumi ja tütarhaiglate koostöö juht